מחפשים מתנה לסבא? הנה 4 רעיונות מגניבים!

מתנה לסבא

יש יום האם, יש יום האב, יש אפילו יום המשפחה! אך כשהדבר מגיע לסבא וסבתא, אין להם יום מיוחד שכל העולם מתאחד כדי להדגיש את כמות האהבה שיש אליהם. אז כשזה מגיע ליום ההולדת שלהם, אולי כדאי להשקיע אפילו יותר, רק בשביל להדגיש כמה אתם אוהבים אותם.

הפעם החלטנו להתמקד בסבא האהוב והיקר שלכם ולהביא לכם 4 רעיונות למתנות מגניבות ושימושיות שתוכלו להעניק לו ביום ההולדת ולשמח אותו מאוד-

צמיד כושר משוכלל

בדרך כלל מתנות לסבא יהיו מסווה של כלי עזר. משהו שיוכל לעזור לו להתנהל ביתר קלות בחיי היום יום שלו. אך מאחר ולא כל הסבים הם זהים, ישנם סבים שאוהבים לעשות כושר! הרי ספורט וכושר לא שמור לגילאים מסוימים ומי שאוהב לעשות ספורט, אין שום סיבה שיפסיק. לכן צמיד הכושר המשוכלל הזה יוכל לעזור לסבא למדוד את הדופק שלו בזמן מאמץ, לעמוד את הפעילות הספורטיביות שלו וגם להיות מחובר לטלפון דרך הצמיד בעזרת בלוטות'. כך, תוכלו לשלוח לו הודעות והוא יראה אותן דרך הצמיד.

מעמד לטאבלט או לסמארטפון

בואו נודה באמת, הסבים והסבתות של היום הם ממש לא הסבים והסבתות של פעם. על כן גם המתנות שהם מקבלים צריכות להשתנות. מספיק עם מתנות למטבח או איזה תמונה יפה וממוסגרת. היום אתם יכולים לקנות להם מתנות שימושיות הרבה יותר! קחו למשל את המעמד השולחני לטאבלט או לסמארטפון. היום כמעט ואין דבר כזה שלסבא וסבתא אין סמארטפון משלהם. ובדיוק בגלל זה מעמד שולחני שיחזיק את הטלפון בשבילם במקום שיאלצו לאחוז בו כל הזמן יהיה מתנה מעולה ושימושית.

כרית עיסוי רב שימושית

לצערנו הרב אי אפשר להתחמק מכאבי הגוף שבאים עם הגיל. אם אתם הורים לילדים, אתם בטח מבינים על מה אנחנו מדברים. הענקת כרית עיסוי שיכולה להתאים לכל אזור בגוף ובעלת מספר עוצמות של עיסוי, היא מתנה נהדרת ואפילו ניתן להתחלק בה. כך, סבא יוכל להקל על כאבי הגב שלו ואילו סבתא תוכלו להקל על כאבי הרגליים שלה. מתנה משותפת ונעימה שגם אנחנו היינו שמחים לקבל.

אזעקת wifi לדלת

כמו שדיברנו על כאבי הגוף המגיעים עם הגיל, אפשר להודות בכך שגם השמיעה יורדת עם הגיל וכי לעתים קרובות נדמה שאנחנו ממש צועקים לכיוונם של סבא וסבתא, רק כדי שישמעו שקראנו להם. בדיוק בשביל זה תוכלו לקנות להם את האזעקה הטלפונית שתעזור להם לשמוע שיש מישהו בדלת. האפליקציה שבטלפון שלהם תתריע להם שיש מישהו בדלת. מתנה פשוטה, נוחה ובעיקר מקלה.

מה אנחנו באים להגיד בעצם?

סבא יאהב כל מה שתביאו לו, אתם בוודאי יודעים את זה, אבל בזמן שאתם יכולים לקנות לו מתנה בנאלית שתעמוד על השידה ולא תועיל בכלום, אתם יכולים לקנות לו מתנה שהוא ייהנה ממנה, ישתמש בה ויחשוב עליכם בכל פעם מחדש.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה בימינו חייבים אטרקציות לאירועים
אירועים משמימים המתקיימים באולמות אירועים או בחללי אירועים עם להקה או DJ, הם כאלה שתמיד חשוב להוסיף...
קרא עוד »
נוב 19, 2018
פארק קרסו למדע בבאר שבע
בלבה של העיר באר שבע, בירת הנגב, שוכן לו מתחם מרתק ומיוחד במינו: פארק פעילויות חווייתיות למדעים,...
קרא עוד »
אוק 27, 2016
מה נצטרך בשביל להרים אירוע בחוף הים
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות עוד ועוד אנשים שבוחרים להפיק אירועים שונים בחוף הים. יש מי שבוחר...
קרא עוד »
מאי 07, 2017